Disney Online ANNONCE: Disney Shop Online Danmark
Brugernavn:

Password:
FORSIDEN NYHEDER FORUM
Ny bruger  |  Glemt kode   
Buffalo Bill's Wild West Show
Muleshule.dk - Kun Disney legetøj

Muleshule
(1 indlæg)

Timon6677
(1 indlæg)

louiseDLPfan
(1 indlæg)
Snedronningen
lørdag d. 30. januar 2010 kl. 14:48

TheDisneyFan
Hvad tænker i om dette projekt?
Øvelse gør mester
lørdag d. 30. januar 2010 kl. 15:19

iAbdi
det er ihvertfald ikke noget jeg har interresse for
Disney Tv Update.
lørdag d. 30. januar 2010 kl. 16:47

Cinaed
Glæder mig.
søndag d. 31. januar 2010 kl. 01:05

SørenRasted
Det er da vanvittig spændende at Disney igen (sidst var det Den Lillen Havfrue) vil lave en tegnefilm baseret på et af vor H.C. Andersens eventyr. Og så vidt jeg har kunne forstå, har Disney's folk ønsket at lave Snedronningen i laaaang tid uden held. Så forhåbentlig er der nu et sandt mesterværk på vej
mandag d. 1. februar 2010 kl. 19:00

aennil
Jeg glæder mig, det var en af mine yndlings tegnefilm da jeg var lille - den var både uhyggelig og rigtig god, syntes jeg dengang, og er sikker på at en disneyudgave bliver suveræn!
mandag d. 8. februar 2010 kl. 20:02

andreas
Glæder mig. som Cinaed

disney!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
mandag d. 8. februar 2010 kl. 20:27

kenneth l
Det bliver i hvert fald spændende :-) men håber samtidig ikke at de helt opgiver King Of The Elves...
Camp Rock vs. Camp Star
mandag d. 8. februar 2010 kl. 21:02

Roald
Sorry. Don't kill the messanger: http://disneyonline.dk/news/?id=601
Hakuna Matata
mandag d. 8. februar 2010 kl. 21:04

PhantomBlot
NEEJ! Øv øv! Havde lige glædet mig så meget... :(
Villy S. som statsminizzle!
mandag d. 8. februar 2010 kl. 21:39

Cinaed
Øv!
mandag d. 8. februar 2010 kl. 23:57

kenneth l
hehe... hva er der nu galt med tøse/prinsessefilm i Disney... jeg er faktisk ret sikker på at Prinsessen & Frøen, får den succes den fortjener i Europa... skal da selv ind og se den :-) men surt, at de lader sig skræmme af det... så må de bare igang med flere "Drenge-Film/eventyr" hvis det er så stort et problem for dem... men ved godt at rigtig mange tænker Lyserød, Prinsesser, Tøsefilm/eventyr osv. når man siger Disney, men jeg mener at de selv er ude om det, når man bl.a. ser hvordan Disney Channel har udvikelset sig over de sidste mange år... ved godt at Disney XD er startet, men den skuffer efter min mening... der er dog nogen enkelte "Drenge" serier, men det kan blive meget bedre... de må igang med noget i stil med G-Force (Som jo blev en uventede succes), og kommer i gang med at gøre opmærksom på at de rent faktisk ejer Marvel...
Camp Rock vs. Camp Star
tirsdag d. 9. februar 2010 kl. 13:29

TheDisneyFan
Der kommer også et stort ØV fra mig.
Øvelse gør mester
torsdag d. 11. februar 2010 kl. 19:14

Roald
Andreas, vil du være sød at begrænse antallet af udråbstegn i dine indlæg, da det ændrer hele sidens udseende. Jeg har (igen) måtte slette et af dine indlæg pga cirka 800 udråbstegn. :-) Tak.
Hakuna Matata
fredag d. 12. februar 2010 kl. 10:58

andreas
ok

søndag d. 15. august 2010 kl. 10:05

andreas
fuck
søndag d. 15. august 2010 kl. 10:43

Timon6677
Jeg glæder mig ikke
Du skal være logget på for at skrive i forummet.

Nyeste
 forumindlæg

Denne hjemmeside er ikke affilieret med, autoriseret af eller på nogen måde officielt forbundet med The Walt Disney Company.
Siden er ikke-kommerciel og lavet af frivillige Disney-entusiaster.

This website is not affiliated with, authorized by og in any other way officially connected with The Walt Disney Company.
The site a non-commercial, unofficial Disney-fan forum.
Annoncér   |   Om DisneyOnline.dk   |   Kontakt   |   © Roald Bergmann 2007 - 2009   |   Site developed by e-bak