lørdag d. 30. januar 2010 kl. 14:48
|
TheDisneyFan
|
Hvad tænker i om dette projekt?
Øvelse gør mester
|
|
lørdag d. 30. januar 2010 kl. 15:19
|
iAbdi
|
det er ihvertfald ikke noget jeg har interresse for
Disney Tv Update.
|
|
lørdag d. 30. januar 2010 kl. 16:47
|
Cinaed
|
Glæder mig.
|
|
søndag d. 31. januar 2010 kl. 01:05
|
SørenRasted
|
Det er da vanvittig spændende at Disney igen (sidst var det Den Lillen Havfrue) vil lave en tegnefilm baseret på et af vor H.C. Andersens eventyr. Og så vidt jeg har kunne forstå, har Disney's folk ønsket at lave Snedronningen i laaaang tid uden held. Så forhåbentlig er der nu et sandt mesterværk på vej
|
|
mandag d. 1. februar 2010 kl. 19:00
|
aennil
|
Jeg glæder mig, det var en af mine yndlings tegnefilm da jeg var lille - den var både uhyggelig og rigtig god, syntes jeg dengang, og er sikker på at en disneyudgave bliver suveræn!
|
|
mandag d. 8. februar 2010 kl. 20:02
|
andreas
|
Glæder mig. som Cinaed
disney!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
mandag d. 8. februar 2010 kl. 20:27
|
kenneth l
|
Det bliver i hvert fald spændende :-) men håber samtidig ikke at de helt opgiver King Of The Elves...
Camp Rock vs. Camp Star
|
|
mandag d. 8. februar 2010 kl. 21:02
|
Roald
|
Sorry. Don't kill the messanger: http://disneyonline.dk/news/?id=601
Hakuna Matata
|
|
mandag d. 8. februar 2010 kl. 21:04
|
PhantomBlot
|
NEEJ! Øv øv! Havde lige glædet mig så meget... :(
Villy S. som statsminizzle!
|
|
mandag d. 8. februar 2010 kl. 21:39
|
Cinaed
|
Øv!
|
|
mandag d. 8. februar 2010 kl. 23:57
|
kenneth l
|
hehe... hva er der nu galt med tøse/prinsessefilm i Disney... jeg er faktisk ret sikker på at Prinsessen & Frøen, får den succes den fortjener i Europa... skal da selv ind og se den :-) men surt, at de lader sig skræmme af det... så må de bare igang med flere "Drenge-Film/eventyr" hvis det er så stort et problem for dem... men ved godt at rigtig mange tænker Lyserød, Prinsesser, Tøsefilm/eventyr osv. når man siger Disney, men jeg mener at de selv er ude om det, når man bl.a. ser hvordan Disney Channel har udvikelset sig over de sidste mange år... ved godt at Disney XD er startet, men den skuffer efter min mening... der er dog nogen enkelte "Drenge" serier, men det kan blive meget bedre... de må igang med noget i stil med G-Force (Som jo blev en uventede succes), og kommer i gang med at gøre opmærksom på at de rent faktisk ejer Marvel...
Camp Rock vs. Camp Star
|
|
tirsdag d. 9. februar 2010 kl. 13:29
|
TheDisneyFan
|
Der kommer også et stort ØV fra mig.
Øvelse gør mester
|
|
torsdag d. 11. februar 2010 kl. 19:14
|
Roald
|
Andreas, vil du være sød at begrænse antallet af udråbstegn i dine indlæg, da det ændrer hele sidens udseende. Jeg har (igen) måtte slette et af dine indlæg pga cirka 800 udråbstegn. :-) Tak.
Hakuna Matata
|
|
fredag d. 12. februar 2010 kl. 10:58
|
andreas
|
ok
|
|
søndag d. 15. august 2010 kl. 10:05
|
andreas
|
fuck
|
|
søndag d. 15. august 2010 kl. 10:43
|
Timon6677
|
Jeg glæder mig ikke
|
|